Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 17:34   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telys som eksploderte

Jeg deler dette med alle jeg kjenner, for vi var virkelig nære på brann her hjemme i går. I vinduet har jeg to lykter for telys, og disse har vi brukt mye. Jeg satt heldigvis på kjøkkenet da det smalt og flammene stod ut av alle luftehull i lykten. Det brant så karmen ble helt sort av sot. Jeg forsøkte å blåse på, men det hele var som en smultbrann, flammene stod bare høyere opp da. Det samme når jeg sprutet vann på. Tilslutt fikk jeg røsket den ned med en grytevott på hånden (alt dette gikk selvsagt veldig fort) og slengt den i vasken, satte på krana for fullt, og da slukket det endelig. Tenk om jeg bare hadde tatt en bråtur ut i gangen eller noe annet, og ikke hadde sett at dette skjedde. Tenk om tenk om.. Jeg har hørt slikt om telys før, men aldri opplevd det. Lysene var fra IKEA.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat