Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 18:10   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men hva er det nye "50-retro"?

Smaken min endrer seg defintivt med årene, ja, og med trendene også. Det er en grunn til at jeg ikke kjøpte furumøbler sist jeg jeg kjøpte sofa. Jeg kaster ikke dyre ting selv om de blir umoderne, det er noe helt annet.

I 1987 gikk jeg i selebukse og rosalilla mohairgenser. På jobb i dag gikk jeg litt annerledes kledd. Det er ikke snakk om at jeg løper hodeløst etter de som sier hva som er kult, det er marked, vaner og eksponering som endrer kjøpsmønster gjennom smaksforandring. Det er ganske kult, faglig sett. Hvis man ikke synes marked er en styggeting, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat