Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 09:38   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Jeg synes ungene er supersøte som nisser, og i år er kortet med alle 3 iført nisseantrekk. De syntes de var fine selv, og var helt med på ideen om å knipse nissebilde i skogen. Nå ta vi generelt gode bilder, har godt kamera og tenker litt komposisjon, og er ungene med på det som skjer så blir det bra resultat. Det blir et prosjekt i seg selv, fordi man synes det er gøy.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er også på den at man ikke har nødt å kle seg ut som nisser for at det skal bli julekort. Det er ikke søtt - bare rart synes jeg. (Men nå synes jeg jo at bamseklær til barn bare er slemt også - så jeg ser kanskje ikke det søte i så mangt)

Mens jeg kunne synes det var rart å sende fra seg et bilde som ikke var optimalt (da jeg er opptatt av sånne ting) enn hva ungene direkte hadde på seg. Fordi jeg er opptatt av bilder. Men så rister jeg av meg tullete tanker, og tenker at det er artig å få kort uansett, og hyggelig å følge med på hvordan barna utvikler seg hos andre også. :nysgjerrig:

Sist redigert av Dronningen : 03-12-09 kl 10:06.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat