Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 09:42   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Jeg synes det er hyggelig med julekort med bilder på, enten det er av hele familier eller av barnet/barna. Jeg vet at noen synes det er "uinteressant" (eller kanskje til og med "teit") med slike kort, men det plager meg ikke - de får bare la være å se så lenge på vårt kort hvis de ikke liker det. Vi har gjerne flere bilder på kortet, av noe vi har gjort i løpet av året, eller spesielt fine bilder av Poden og/eller oss, men vi tar aldri spesielle julekortbilder med nisseluer eller lignende. (Det er likevel helt greit for meg om andre har nisseluer på sine kort. :generøs: )

Jeg tenker vi har med Poden på julekort så lenge han ikke har innsigelser mot det. Og jeg ser ikke noen grunn til at store/voksne barn ikke skal være med på kort, hvis de altså ikke har noe mot det selv. (Jeg ville syntes det var hyggelig om jeg f.eks. fikk kort med bilde av nevøen min på 20, som jeg nesten aldri ser.)