Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 09:59   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellsebehandling med julekalender

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Men hvordan forklarer jeg han det så han skal forstå hva jeg mener og ikke bare se det han selv har bestemt seg for at slikt skal det være? Prøvde å forklare han hva jeg mente men han ville ikke forstå i det hele tatt.

Hvis han ikke skjønner dette, ville jeg ærlig talt blitt skeptisk til hele fyren. Jeg synes dette er helt helt opplagt. Hvis hans tankegang skal følges, skal ikke hans barn få åpne pakker hos moren, men de skal heller ta med de gavene og åpne de 7 gavene samtidig som datteren din åpner de 7 hun har spart opp.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat