Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 11:45   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellsbehandling med julekalender

Litt rare rettferdighetsprinsipper eller? Tre barn får adventskalender. Det er 24 gaver til hver (eller vet du ikke det?). Et barn åpner gavene på ett sted, de andre to har sine spredd på to steder. Det høres rettferdig ut.

Å nekte jenta å åpne gaver er ikke bare slemt mot henne, det er jo komplett uforståelig. Hva vil han oppnå med dette? Å demonstrere at hun får mange gaver samtidig når sine barn er der? Å slippe å se på at hun åpner gaver mens han gjerne skulle sett sine egne gjøre det? Å nekte henne kalender for halve tiden fordi hans barn ikke har kalender hos dere hele tiden? Det der må han jo bare forstå.

Jeg forstår imidlertid hva han mener til en viss grad HVIS det er sånn at de ikke får kalender over hodet den tiden de er hos sin mor. I såfall tror jeg at jeg ville ha laget 24 pakker til alle ungene og sendt med halvparten til det andre hjemmet.