Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 19:24   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Med "slippe dritten", mener du "slippe absolutt all dritten"? Altså 100% rent? Jeg vasker masse bomull på 40 grader, både av miljøhensyn og fordi jeg tenker at tøyet varer lenger hvis det vaskes skånsomt og på lavest mulig temperatur. Undertøy havner stortsett på 60 sammen med håndklær og slikt, men jeg har aldri tenkt tanken å kjøre det høyere. Syns igrunn av bomullstøyet vårt virker rent jeg, men etter å ha lest denne tråden begynner det jo nesten å klø overalt. Kan det være slik at bomullstøy blir 95% rent på 40 grader?

Jeg har i alle fall lært at bomullsfibrene ikke slipper de bakteriene du vil de skal slippe ved lavere temperatur enn 55 grader.