Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 21:07   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg blir litt av dette jeg, må jeg innrømme.

Du "fniste godt" av julekortene folk tok seg tid til å sende deg og de utenlandske kollegaene "ler godt" av denne tradisjonen? Det framstår som forholdsvis usympatiske reaksjoner.

Jeg har engelske venner som synes det er utrolig hyggelig å få bilder av barna våre hver jul, og har begynt å sende med bilder tilbake av sine barn, noe både vi og våre barn setter stor pris på, fordi vi sees relativt sjelden.

Jeg synes alle som kan klare å reagere negativt på et bilde av venners/families barn er rare.

Ikke negativt men det er litt komisk å tro at det er så morsomt for andre å få masse kort med andres barn på. Jeg jobber forresten bare med briter og det er de som synes dette er "morsomt", ikke negativt.
Jeg sendte alltid UNICEF kort, de er jo også til et godt formål, men når man får barn så vil man jo som stolt foreldre vise frem barnet sitt, meg - min og mitt og å sende UNICEF kort er nå helt uaktuelt selvfølgelig , jeg må jo sende kort av min datter. Jeg følte at det var veldig uinteressant å få kort med barn på men når jeg ble forelder selv så synes jeg jo det er veldig hyggelig.

Forøvrig synes jeg det er morsomt at det er så vanskelig for mange å ta innover seg at vi har mange sære og rare skikker her i Norge OGSÅ som mange andre synes er "festlige" eller morsomme. Masseproduserte "cheap and tacky and all looking the same" for å bruke min kolllegas sitat - julekort også **he he**

Sist redigert av Lisa : 03-12-09 kl 21:14.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat