Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 22:01   #14
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Jeg ante virkelig ikke at folk mottar et kort og finner ut at kortet skulle vært mer personlig, mindre masseprodusert, håndskrevet eller hva. Er det virkelig så mye prestisje i julekortet?

Nesten så jeg mister litt lysten til å sende julekort. Ironisk egentlig i og med at kortet, hjemmelaget eller "masseprodusert" er et uttrykk for at vi tenker på mottakeren og vil ønske de godt.

Sorry men jeg visste at noen ville bli fornærmet.
Ta det med ro, ikke mange som er så kyniske som meg men noen er det nok alltids som synes det er litt festlig å få masse kort med andres barn på. Jeg sa jo selvfølgelig alltid "åh, så stor han / hun har blitt" osv osv. men for å være ærlig, I couldnt care less ...
Nå som sagt, når jeg har barn selv, så er det helt annerledes å få kort med barn på selv om jeg den dag i dag foretrekker et kort det avsender har orket skrive en hilsen, ikke bare et kort som man vet er sendt ut til hundre og ørten folk uten at man engang har orket skrive på kortet hvem det er til. Ganske upersonlig spør du meg ...