Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 10:57   #124
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjellsbehandling med julekalender

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For å være enda tydeligere: Jeg rødprikker ikke fordi jeg er uenig. Jeg vet omtrent hva du mener om slike ting, og jeg er ofte veldig uenig med deg på grunn av det, men jeg har aldri rødprikket deg av den grunn. Jeg rødprikket deg fordi jeg synes det du sa til/om HI var såpass stygt og såpass voldsomt/overdrevent i forhold til saken slik vi har fått vite om den. Jeg synes ikke det holder at du synes det er omsorgssvikt å nedlate seg til å snakke med en medforelder eller steforelder som man mener er urimelig - jeg synes fremdeles det er (urimelig) stygt å beskylde folk som gjør slikt for å drive omsorgssvikt.

Den er grei. Men jeg ser på det som et svik hvis mødre går i dialog (uten at utfallet er gitt) og evt. bøyer seg etter menn som mener ting/gjør ting som som er særdels urimelig. Da handler det ikke (nødvendigvis) om omsorgssvikt, men svikt i lojalitet.

Det er mange kvinner generelt som synes å vekte det mannen mener om ting urovekkende mye, og er redd for egen stilling eller livssituasjon i forhold til å sette foten ned når de er er uenig i noe. De kan bli redd for hva han skal si, at han blir sint, at han handler på en skremmende måte, at han truer med noe, at han går fra dem, et.c. Dette begrenser handlingsrommet, og barna kan bli skadelidende. For meg er dette svikt i lojalitet, og ikke en sunn balanse i et forhold.

Sist redigert av Dronningen : 04-12-09 kl 11:05.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat