Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 12:42   #132
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjellsbehandling med julekalender

Mens jeg synes flere her tar på seg prektigrollen, og svarer veldig diplomatisk. De fleste i denne tråden er helt enige. Mor har rett. Far tar feil. Selv mor vet egentlig dette. Det er poenget. Hva om far var steil og sto på sitt?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

jeg ser på det som et svik hvis mødre går i dialog (uten at utfallet er gitt) og evt. bøyer seg etter menn som mener ting/gjør ting som som er særdels urimelig. Da handler det ikke (nødvendigvis) om omsorgssvikt, men svikt i lojalitet.

Mor skal ikke være villig til å gå på akkord med egne verdier og synspunkt for å tekkes far. Da er man ikke på barnets side.

Kanskje burde jeg uttalt meg mer generelt, det er så. Jeg ser den. Men jeg er fortsatt helt enig med mitt innlegg. Noen må være ubetinget på barnets side.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat