Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 12:59   #16
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjellerstue/TV-stue eller soverom? Tips?

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Signerer denne.
Med mindre man har "faste" gjester synest jeg det er feil prioritering å ha et eget gjesterom.

Det er jo heller ikke slik at det er problematisk for folk å sove noen netter i en kjellerstue, da. Vi har kombinert kjellerstue og gjesterom, og jeg tror moren min har syntes det har vært fint å kunne trekke ned dit når hun har vært over lengre tid. Da har kjellerstua vært "hennes", der hun har hørt radio, lest osv., og det har vært litt hyggeligere å være der enn på et lite soverom. Tror jeg i alle fall.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat