Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 10:39   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har en venninne som har bodd i Oslo. Hun opplevde at folk på trikken sperret veien for ei utenlandsk dame. Det var skremmende tydelig sa hun..... Stygt det der....

Nei, det var ingen pen sak. Men jeg er ganske blek, og opplever daglig at veien av bussen er sperret. Ikke fordi de på utsiden ikke liker meg, eller syns jeg bør sitte på videre, men fordi de vil på førstførstførst!

Må alikevel fnise litt, Oslo er nemlig ikke verdens skumleste sted å bo og jeg husker mang ei bygd oppover i Valdres som satt i veikanten med plakater om at svartingene skulle dra hjem når det ble bygd asylmottak i bygda. Duster finner man overalt.

Avsporing... Sorry!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat