Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-09, 23:28   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Jeg hadde sannsynligvis gitt en anonym melding til politiet. Jeg hadde vært redd for represalier, så jeg hadde vært betenkt med å være åpen om det.

Jeg anser både bruk, og ikke minst salg av illegale rusmidler som et alvorlig samfunnsproblem. Og det ligger (eller kan ligge) et kynisk system bak. Om en melding fra meg kan begrense noe av det, så er det bra.

Det er mulig jeg har sett for mye krim på tv, men når et barn også bor der omsetningen skjer, så frykter jeg også for at det kan oppstå potensielt farlige episoder der barnet blir skadet. Om ikke av kjøpere, så kanskje av bakmennene.

Sist redigert av Fadese : 05-12-09 kl 23:37.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat