Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 00:03   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor ofte

? Dette spørsmålstegnet hører hjemme i overskriften, men det var ikke plass der.

Jeg registrerer i nevnte tråd at mange bruker mye forskjellig og andre knapt bruker noen som helst form for elektronikk på kjøkkenet, utover hvitevarer.

Vi bygger nytt kjøkken i disse dager og vi har tenkt å prøve å klare oss uten mikrobølgeovn. Den brukes svært sjelden. På den andre siden er den kjekk å ha når jeg skal lage Isets 2-minuttersbrød og evt varme opp middagsrester til kvelds uten å måtte vaske opp en hel kjele etterpå. Og ungene liker å lage (ekle) ostesmørbrød i den. Men jeg vil ikke ha den på benken, og jeg vil heller ikke ha noen innebygget mikro.

En annen ting er vannkoker. Den brukes sjelden, men er kjekk å ha når jeg skal ha te. Den blir nok en sånn ta-fram-ved-behov-sak.

Kaffetrakteren skal kastes. Vi drikker kaffe hvert jubelår.

En Tivoli Pal må være på kjøkkenet.

Brødrister har vi aldri hatt, og ikke skal vi skaffe oss det.

Kjøkkenmaskinen står i skapet/ skuffen, det samme gjør stavmikser og vaffeljern (brukes nesten aldri), samt smørbrødgrill...

Med andre ord trenger vi nesten ikke noe på benken, bortsett fra blenderen. Står den ikke der, blir den ikke brukt, og det er litt dumt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat