Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 09:50   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndag, det er søndag!

Vi har spist frokost. Nå sitter jeg med morgenkaffen min, Knerten har nettopp velvet en stor smålego-boks utover gulvet, og nå sitter Lillemor og Knerten og pusler med lego. Det lukter mistenkelig her, og nå kommer Knerten og vil ha bleieskift.

<bleieskift og opptenning i ovnen>

Ellers har vi ikke lagt spesielle planer for dagen. Kompost-dunken vår begynner å bli full, men komposten er så hardpakket av vi sliter med å få presset det skikkelig ned for å få frigjort plass på toppen. Vi får vel ta i et tak der, hvis ikke må noe av matavfallet vårt gå i restavfalls-dunken. Og kan hende vi må få tak i flere oppbevaringsdunker til kompostjorda vi tar ut, for det er ikke så mange steder å gjødsle nå, akkurat.
Ellers har vi ikke kjøpt inn middag, så vi må enten handle eller dra ut og spise. Og med tanke på at jeg er midt i en hjemmeeksamen, så burde jeg lese metode og komme i gang med en analysering jeg skal levere på torsdag. Så da ble det litt likevel, da. I alle fall for oss voksne.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat