Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 11:21   #25
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor o

Hos oss står følgende helt fremme:
- Vannkoker (brukes daglig)
- Kaffetrakter (brukes daglig)
- Brusmaskin (brukes daglig)
- Brødrister (brukes i perioder, blir satt inn i åpent skap i perioder den brukes lite)

Kjøkkenmaskin står halvveis framme, dvs. at den kan dyttes inn et sted dersom jeg trenger benkeplass men kan også stå framme, og den brukes flere ganger i uka.

Stor mixmaster brukes ca. en gang i måneden, og står dyttet inn sånn at den er lett å dra fram. (Jeg er dårlig på å løfte tunge ting ut av skap pga. bekkenløsningen, og har laget meg løsninger preget av dette.)

Stavmikser, toastjern, vaffeljern, krumkakejern er i skuff/skap. Stavmikseren er så ofte i bruk at den ofte ikke rekker skuffen, men blir tatt rett i bruk igjen etter oppvask.