Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 12:03   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Heisann, nå leste dere veldig, veldig mye mer i hva jeg skrev enn hva som faktisk sto der, skjerpings.

Jeg har aldri påstått at den type bruk/salg som jeg nevnte er det vanligste, jeg har ikke påstått at det er samfunnsfremmende, og jeg har også sagt at det selvfølgelig ikke er forenlig med barn. Jeg har heller ikke påstått at det er for å tjene penger.

Dog nevnte jeg det kun for å nyansere litt inntrykket at enhver som har befatning med hasj er en del av et farlig nettverk fullt av tyngre stoffer. Det stemmer nemlig ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat