Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 14:18   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De fleste som produserer selv, produserer ikke hasj, bare så det er sagt. Det er forskjell på hasj og marihuana.

Og faktisk, de fleste som selger, er del av et skummelt narkotikakartell, fordi de fleste som selger har noen som selger til dem. Så selv om de er hyggelige nok, så er skjelden bakmennene det.

Nja. Ja. But still. Jeg uttaler meg egentlig kun om en liten gjeng her, og lurer litt på hvorfor i alle dager jeg atter en gang ender som Tjallens Forkjemper her på FP. Det er ikke sånn.

Poenget er at det er nyanser her også, ja, litt vanskeligere nyanser siden det pr. def er ulovlig, men jeg tror kanskje det gir litt unødig uro om man forventer at alle som røyker tjall skal være noen uberegnelige, hyperkriminelle faremomenter.

Og ja, jeg er klar over at det kan komme ettervirkninger og den pakka der. Og nei, jeg gjør det ikke selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat