Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 15:11   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg har arbeidet så lenge med rusfeltet at jeg tillater meg å ha en nulltoleranse ovenfor alle ulovlige substanser. Det er ikke tvil om hverken skadevirkningene eller det at selv hasj er et ulovlig stoff. De som velger å se det annerledes er jeg prinsipielt uenig med ut fra min erfaring og min kunnskap om dette.

Det er du selvfølgelig i din fulle rett til å være. Jeg har selvfølgelig kun mitt eget erfaringsgrunnlag å legge til grunn for mine meninger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat