Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 19:45   #79
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg har arbeidet så lenge med rusfeltet at jeg tillater meg å ha en nulltoleranse ovenfor alle ulovlige substanser. Det er ikke tvil om hverken skadevirkningene eller det at selv hasj er et ulovlig stoff. De som velger å se det annerledes er jeg prinsipielt uenig med ut fra min erfaring og min kunnskap om dette.

Jeg har også jobbet med dette i mange år, dog på en helt annen måte enn Skvetten vil jeg tro.
Har nulltoleranse,uansett.
Om det er barn inne i bildet har jeg ikke bare nulltolranse men også en god porsjon sinne!