Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 20:58   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Jeg er ei sosial kløne til tider, nysgjerrig og litt nerdete og klønete direkte og spør om at mulig rart og blir gjerne på besøk i timesvis/til jeg blir lempet ut om jeg trives, så jeg henger meg på denne kjenner jeg

F.eks ble jeg så glad for å se en gravid dame jeg har høye tanker om her om dagen at jeg var litt sånn svermete "å så fin, eh, mage. Fine magen".
Damen var IKKE imponert, for å si det sånn. (og hvis hun leser dette og kjenner seg igjen så unnskyld!!!)

Så mitt beste råd er kanskje:
1) tenk deg om FØR du plumper ut med det som surrer rundt forrest oppi hodet. (ikke etter, og slett ikke gnur på det i dagesvis etter hvis det først er sagt)

Sist redigert av m^2 : 06-12-09 kl 21:08.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat