Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 10:47   #61
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg prøver i grunn å matche det meste - ikke bare kjøkkenapparater. Jeg liker klær som matcher noelunde, kjøper jeg ny lampe til stua må den passe inn med det andre som er der, og ønsker jeg meg noe til jul, må det helst stå i stil med det vi har fra før.

Jeg synes det er mange forskjellige måter å matche ting på. Det trenger ikke være i samme serie eller farge, bare det passer bra og gjør seg godt sammen (men også her finnes det unntak, jeg er ikke en sånn som samler på servise og glass, jeg liker forskjellige former og farger og typer, og synes det er sjarmerende med ett og annet kræsj).

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat