Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 11:29   #13
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til shopping?

Jeg er litt ambivalent i forhold til shopping.
Jeg regelrett HATER å kjøpe klær til meg selv. Svette prøverom, klær som var mye finere i teorien enn på meg, frustrasjon som går over i nedstemthet som gjerne varer og varer. Innkjøp sammen med tenåringsjenta er heller ikke bare enkelt. 14-åringer er veldig bestemte med hva de vil ha, og mødre er som regel grunnleggende uenig
Skal jeg ha noe til babyen, er det en langt hyggeligere opplevelse å traske rundt i butikkene. Den største frustrasjonen er å manøvrere barnevogn mellom reolene, jeg synes det er underlig at det ikke er bedre plass mellom hyllene i barneavdelingene på butikkene.

Men skal jeg virkelig, VIRKELIG kose meg på handletur, så er det matshopping som fenger. Velassorterte butikker med god ferskvareavdeling er herlige