Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 18:10   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krav og forventninger

Jeg har vokst opp med mange krav og forventninger. Jeg skulle rett og slett være best hele tiden, "fordi du kan".

Det førte til at jeg ble ekstremt resultatorientert, men uten glede for arbeidet frem til resultatet.

Ungene mine kunne jeg presset mye mer enn jeg gjør, men jeg har i det minste lært at det er viktigere at de har det bra med seg selv enn at de stadig er i en håpløs jakt etter anerkjennelse fra andre. Det er slitsomt.

(Ja, det har seff ført til at jeg fikk veldig gode karakterer og at jeg ikke er redd for egen mentale kapasitet, men noen ganger hadde det vært godt å være fornøyd med noe som er bra nok "for alle andre" også.)

I forhold til utdannelse, der hoppet jeg kjapt av alle de forskjellige retningene jeg har vært innom, det er den ene tingen jeg virkelig skal pushe barna til å gjennomføre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat