Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 12:13   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Alternativmessen, og stod i mange år på stand der for min tantes butikk, Shanti. En butikk som solgte krystaller, indianer- og egyptiske statuetter, røkelse, alternative klær, musikk og mye annet spennende.

Jeg liker godt miljøet, men det er mye humbug der også, og man skal ikke ta alt for god fisk. Jeg reagerer også på det at man kan ta et kurs i feks. Chakra-healing på en helg, og så er man "terapeut" og kan heale alle mot en saftig penge. Det henger ikke på greip!

Så lenge man har et fornuftig kritisk syn på ting, at man klarer å sile ut det som åpenbart er humbug og det som virker ekte, så er miljøet ganske spennende og lærerikt, syns jeg.