Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 13:58   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Jeg kommer med mann, fire barn og hund. Har jeg nevnt at jeg ikke spiser noe med hverken hvetemel eller sukker i- men forventer at det er sju slags julekaker tilgjengelig ? Spiser heller ikke potet eller ris eller pasta....Men du varter vel opp med godt tilbehør til pinnekjøtt som vi er vant med ?
Hunden må ha et godt og varmt pledd å ligge på oppe i den aller beste stolen, og ungdommene mine må ha eget rom med datamaskin tilgjengelig, da de ikke gidder å sitte med alle treige voksne. De to minste må ha tilgang til masse leker og spill, og setter definitivt ikke pris på kamp om lekene, så jeg regner med de får eget lekerom disponibelt ?
Mannen min liker bare saklige kaker, så det må ikke være noe krem, og gørr som flyter på det han skal spise, og jeg vil ha en god stol med forskammel som jeg kan sitte å slappe av i.Jeg glemte ¨å nevne at vi tar med foreldrene mine. Min mor er en mester til å synes andre er dårlige på alle måter, så du må regne med kommentarer om alt fra hårfrisyre, maten, vekt, barneoppdragelse og klesstil.
Ang julegaver, så er vi veldig lettvinte i vår familie. I stedet for at du skal stresse rundt å kjøpe ting til oss, så er vi veldig glade for penger. Jeg tipper sånn ca. 20 000 tilsammen vil gjøre nytten Jeg tenker du gleder deg veldig til vi kommer

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat