Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 14:30   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Forøvrig har vi totalt åtte soverom tilgjengelig for overnattende gjester samt en nesten ferdig kjellerstue.
Vi som bor her til vanlig, sover gjerne ute i lavvoen. Det blir en artig liten vri på julaften!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er noe jeg tydeligvis ikke fikk med meg i fjor. En liten oppdatering?
- svigermor - men hun får noen andre snakke med for vi befinner oss ikke helt på samme planet

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=54779
Start på side 10, der begynner FP festen!
Alle vrange eldre er det bestemt at låses inn i kjelleren. Svigermoren din er reservert plass der.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sett oss opp på både pinnekjøtt og lutefisk, du. Jeg er litt usikker, og vil gjerne vente med å velge til jeg har mulighet til å vurdere kvaliteten. Og så foretrekker jeg Gammel Oplandsk til lutefisk, men noe litt skarpere til pinnekjøttet - men det har du vel allerede tenkt på?

Kvaliteten blir prima. Både på maten og drikkevarene!

Sist redigert av Knerten : 09-12-09 kl 14:41.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat