Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 17:24   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Litt Canon 500D utstyr input

Jeg har nettopp kjøpt denne blitzen som jeg er godt fornøyd med: Canon Speedlite 430 EX II, den kan vris og vendes opp og til sidene.

Objektiv må du nesten velge ut fra hvordan du har tenkt å bruke kameraet. Jeg er ikke spesielt fornøyd med kit-objektivet som fulgte med kameraet (18-55 mm, det er helt ok men ikke noe mer), så jeg har nettopp kjøpt meg dette, det er et 50 mm fastobjektiv men veldig lyssterkt og kan fint ta bilder inne i dårlig belysning uten å bruke blitz. Jeg tar mye portretter og bilder av ungene så til mitt bruk er det helt supert, men jeg ville kanskje vurdert et all round-objektiv som Elise sier hvis jeg var dere. Jeg ville i alle fall lagt en del penger i et annet objektiv enn selve kit-objektivet som ofte følger med.

Jeg har forresten kameraveske og har planer om å investere i sekk istedet tror jeg, vesken er fryktelig upraktisk å dra med seg.
Fotokurs er også et godt tips, jeg går på et akkurat nå og har lært masse!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat