Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 22:29   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo Edge

Jeg vil så gjerne gjerne si en masse godt om den.

Da loppisvogna til Rusket mista hjulet, styrtet jeg til babyutstyrsbutikken. Drit lei av gammalt ræl, kjøpte jeg den dyreste vogna i butikken. Svart Emmaljunga Duo Edge. Jeg var veldig positiv i utgangspunktet, og den hadde virkelig alle sjangser til å gjøre meg lykkelig.

Men den sviktet altså. Tung som et vondt år (og jeg er sterk jeg også for tenk at! ). Aldeles forferdelig kronglete å få av bagen (det har de visst gjort noe med). Etterhvert var bare alt ved den irriterende, og forelskelsen ble altså ikke til kjærlighet men mer til hat. Skitvogn!

Til Pøbeln kjøpte jeg Bugaboo Cameleon. Den skal jeg spare til barnebarna.

Men smaken er som baken, osv. Den er i hvert fall solid.