Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-09, 00:58   #79
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Takk for invitasjon! Vi kommer gjerne.
Og etter fjorårets suksess så blir det nok enda finere i år.
Vi tar med hele familien vi, så det skulle bli, meg, mannen, Lille, svigers, mine foreldre og min stemor. Min mor kan ikke være i samme rom som min stemor, men du fikser sikkert det.
Svoger, stebror og to oldemødre (den ene veldig dement og den andre noget skrøpelig og engstelig) og to hunder hvorav den ene burde hatt diagnose ADHD eller rett og slett gal.
Vi ønsker pinnekjøtt, lutefisk, saftig ribbe med sprø svor, medistergreier, juletorsk og kalkun. Og alt av tilbehør, waldorfsalat, fett, brun saus, sandefjordsmør, tyttebær, kålrotstappe, gulrotstuing, ertestuing, god stuffing, syltede gresskar, rødbeter, bacon osv.
Åh jeg ble så glad når jeg så invitasjonen din i år igjen Knerten, jeg gleder meg veldig.
Åh ønskeliste ja, Lille trenger ny seng, den må ha tempurmadrass. Jeg ønsker med ny sofa, den du vet (du er jo fremdeles tankeleser, sant?) komfyr med induksjonstopp og penger. Gubben ønsker seg ny armanidress, wii, ps3, ny tv (stooor flatskjerm), Ny laptop og ny bil.
Til resten av gjengen kan du improvisere, jeg kan jo ikke gjøre det for lett for deg heller.