Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-09, 11:45   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Jeg takler ikke å svømme i vann, eller basseng. Jeg er livredd for å drukne. Og spesielt der som det er dypt vann. Jeg er redd noe skal ta meg når jeg svømmer. Jeg hadde en ekkel opplevelse da jeg var 12 år. Klassen var på badetur til en liten elv. 2 klassevenninner svømte utover, og så stoppet de opp. De sa til meg at her var det grunt, og jeg kunne stå. Jeg svømte ut, og satte beina ned. Og jeg sank nedover i vannet. Det var ekkelt og jeg fikk panikk. Jeg måtte ha hjelp til å komme på land, og det var nok to jenter som angret seg veldig etter denne hendelsen.

Jeg bader sjelden ute om sommeren, takler ikke det. Og det er veldig sjelden jeg bader i basseng også. Har hatt mange ekle mareritt etter dette.

Jeg holdt på å bli bitt av en huggorm da jeg var liten, jeg skulle bak en busk å tisse før vi skulle bade. Og da jeg tok vekk busken, så lå det en hoggorm, klar til å hugge. Jeg er livredd slanger den dag i dag, og har hatt en del mareritt om slanger. Takler dårlig å se ekle slanger på tv og i blader.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat