Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-09, 11:54   #30
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Ikke stort. Nå er vi en ganske ny familie, men i løpet av de seks årene mannen min og jeg har vært sammen har vi bare vært på én sommerferietur. Ja, og så bryllupsreise, den var jo i sommer. Bør den regnes med tro? Vi har i alle fall vært på storbyferie en gang og brukte nok ca 15 000 på det, bryllupsreisen i sommer kostet nok det dobbelte.

Ellers har vi vært på mammas hytte på en annen kant av landet noen år nå, men det er delvis "pliktbesøk", ettersom det er den eneste gangen i året jeg får hilst på de gamle besteforeldrene mine. Til sommeren har vi liten baby, og vi har ingen planer utover å være noen dager lengre på hytta enn det vi pleier. Hytteturene koster oss stort sett bare flybillettene (et par tusen til sammen), mine foreldre pleier å holde mat og bensin mens vi er der. Vi drar lite på ferie i forhold til vennene våre, de drar stadig til det derre sydenlandet og slikt, men det ligger ikke helt for oss. Til nå har vi prioritert å bruke penger på boligen vår, men vi har lyst til å reise mer!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat