Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-09, 20:09   #18
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O deilige adventstid

Fiiiin dag

Vi var ute sent, sent i går og så på Lights in The Heights, som er en del av byen med masse små (og noen få store) trehus, som pyntes etter alle kunstens regler med lys og juledilldall. Så sperrer de av gatene, og så er folk fryktelig uamerikanske og GÅR rundt i gatene og kikker. I noen av husene er det underholdning (de som bor der) - dans, band, magedansing osv, osv. Utrolig koselig! Og at noe så Harry, kan være så nydelig .

Men uansett, vi var hjemme 0030, så ungene sov til 09 i dag . Mannen stod opp grytidig for å gjøre Manneting, og ungene og jeg har en rolig dag hjemme. Vi laget frokost sammen, som ble spist i fred og ro. Ungene har (bank i bordet!!!) ikke kranglet i dag, og nå leker de koselig oppe, mens jeg leser avisen. Søndagsavisen her er SMIKKFULL av reklame, og enda mer enn vanlig nå før jul. Min form for shopping - å lese reklamen .

Om en liten stund skal vi ut og handle julegave til Pappa og ha lunsj. Livet er godt .