Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-09, 13:15   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innlegg pr. dag

Altfor mange, angrer litt på at jeg sjekket. Sånn er det når man er ufrivillig hjemmeværende i påvente av barnehageplass som aldri kommer, med en sønn som ELSKER å sove og leker helst alene når han er våken (jeg leker mye med ham, men han foretrekker å sitte for seg selv med tog og bilene sine), og når man ikke har bil og det ikke går busser her. Gleder meg til vi får barnehageplass og jeg kan komme meg ut i jobb, da blir dere kvitt meg.