Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Jeg også. Selv om jeg kan småforelske meg i andre enn mannen min. Men det er jo langt fra kjærlighet da, jeg blir bare betatt på en fullstendig useksuell måte.
Betatt må man kunne bli. 
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jonas er absolutt en mann jeg kunne bli forelsket i, intelligens er svært viktig for meg når det kommer til forelskelse. Han du har valgt kunne jeg ikke falt for, siden jeg syns utroskap er noe av det mest usexy som finnes.
Matt Damon var et godt alternativ forresten!
Jeg møtte Jonas for første gangen for kanskje 12 år siden. Den gangen (men det var kanskje bare der og da) så han ut som om han kom fra de mest alternative miljøpartistene i Sverige (jeg hadde en kollega som var det og han visste ikke noe som helst om hva man kunne gjøre foran et speil som å børste seg eller ta på seg noe annet enn slitte cordbukser som satt helt feil og en slitt t-skjorte). Ikke noe vondt om dem, kollegaen min var et fortreffelig menneske, men absolutt ikke den typen som jeg tiltrekkes til, det må i tilfelle ta veldig lang tid og de må briljere meg intellektuelt eller noe slikt. De andre gangene jeg har møtt ham så ha han sett ganske sliten ut, dermed ikke den første jeg tenker på som fremtidspartner.
Når det gjelder Mikael så er jeg helt enig med deg, utroskap er virkelig usexy. Men den lærde tvister om saken. Hans nåværende kjæreste hevder jo at de ikke var forlovet, ikke bodde sammen, men kun jobbet sammen når hun kom inn i bildet. Men det er jo hennes versjon. Av ukjent grunn så tiltrekkes jeg til ham. Jeg har sett noen intervjuer med ham og der har jeg ikke fått noe negativt syn på ham, fast at jeg kanskje burde det. Han er sikkert fullstendig håpløs å leve sammen med, men hadde han kommet min vei når jeg var singel så hadde jeg nok tatt ham uansett om jeg fikk sjansen. Det var et intervju med hans kjæreste i svenska Mama som en venninne som har vært på besøk hadde med seg og hun ga selvsagt et veldig positivt inntrykk av ham og deres hverdag sammen.
|