Sv: Dexter
Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.
Nå tror jeg det er på tide med spoilertagging her altså. Det begynner å bli enkelt å skjønne hva som har skjedd.
Selv ble jeg litt usikker på hva som egentlig skjedde. Når har Trinity rukket dette? Dexter sendte de avgårde i taxien, og så kom hun tilbake til huset? Hun sa noe på telefonsvareren, men jeg fikk det ikke helt med meg.
Og hvordan i huleste skal Dex slippe unna dette? Hvordan forklare at Trinity har vært der? Hun har ikke to barn - men tre. Ingen tiåring drept fem dager før. Osv. Og hvorfor akkurat hos ham?
Han hadde vært der rett før Dexter klarte å stoppe bilen hans. Det må ha vært maks uflaks, i og med at Rita var på vei til flyplassen men glemte identitetspapirene eller noe sånt hjemme og ikke fikk komme med flyet, så hun og Harrison måtte hjem igjen for å hente papirer og ta det neste flyet, det var det hun sa på telefonsvareren.
Og Dexter trenger/kan jo ikke si at det er Trinity som har drept henne, han har uansett drept Trinity så det er jo ikke som om han trenger å nevne navn for å få noen i fengsel. Han har ingenting med dette å gjøre sett utenfra, det er bare et tragisk mord. Kanskje noen ser det i sammenheng med fortiden hans, siden det skjedde på lignende måte som med moren.