Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-09, 16:50   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilpasning av undervisning i skolen - særlig for de skoleflinke

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Cille: det er nettopp på grunn av ressurssituasjonen jeg ikke forstår hvordan det kan være praktisk mulig å tilrettelegge for så mange og forskjellige barn. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan læreren skal få det til, og jeg har forsåvidt forståelse for at det er de gode elevene som ikke blir prioritert aller først. Allikevel er det dumt for denne gruppa.

Beklager hvis jeg (nok en gang) går i forsvarspossisjon på lærerens vegne. Jeg er håpløs sånn sett. Men du har rett, det er dumt for denne gruppa. Får man til et godt nivådelt opplegg på tvers av gruppene, og tenker mer trinn, får man frigjort flere lærere - og dette kan bli vellykket. Så det finnes helt klart eksempler på at man kan få til mye bra!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat