Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-09, 22:44   #33
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilpasning av undervisning i skolen - særlig for de skoleflinke

Jeg føler at begge mine (1. og 4. klassinger) får godt tilpasset undervisning. Begge er over snittet sterke faglig, 4. klassingen i størst grad (hun er testet, og lå i 3. kl. på et 11-12-årsnivå). Begge har individuelt tilpassede leselekser og får ekstra utfordringer i matematikk. 4. klassingen får også ekstra utfordringer i engelsk. I de andre fagene føler jeg ikke at det er behov for noen ekstra tilpasning. De har mye stasjonsundervisning både på 1. og 4. trinn, og deler klassene i to de gangene de har mulighet til det.

Skolen her er en ett-trinns-skole, så det er ikke mange lærere på hvert trinn å spille på, men de som er, er iherdige og dyktige og får til det utroligste med få ressurser.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat