Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-09, 20:07   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg se "Drag me to Hell" i kveld?

Det er en av de filmene som faktisk har skremt vannet av meg, helt til det hadde gått tja, 45 minutter. Da begynte det å bli så teit og urealistisk at jeg bare satt og lo og himlet om hverandre. Det er flott med skumle gamle damelik som ramler oppå en, men når de samtidig spyr ut 300 liter grønn guffe ala Braindead, blir det rett og slett en parodi. Jeg elsker parodier som Braindead, men når det faktisk skal være ment "på alvor" blir det bare for dumt.

Jeg skal se Saw 6 i helgen. Den er sikkert elendig, men må jo sees.