Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 08:04   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger påstander som kan vekke debatt blant tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Fildelingsprogrammer, ja, det kan jeg kanskje bruke. Men det er en overhengende fare for at alle synes det er greit.

Ja, det er jo det, og det er jo der du må peile dem inn på at det faktisk eksisterer et lovverk som sier at det ikke er greit, og at man kan bli straffet. Jeg er ganske uskyldig i så måte, men jeg bor sammen med noen som ikke er fullt så uskyldige. Kjæresten min kom også med en påstand her en dag om at det var en ny trend på gang hos ungdommene i forhold til at det nå var "in" å eie den orginale cd-platen. Dvs de får samleverdi. Det er jo en spennende utvikling det også.

Og så kan du spørre dem om hva de syns om at lærere kaster møbler gjennom vinduene på en skole som uansett skal rives? Greit eller ikke greit.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat