Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 10:00   #80
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Knotten har ikke egen pc lenger, ettersom den nå står i teknokroken. Tidligere hadde han den på rommet sitt.
Det er mulig at han kommer til å få pc på rommet når han begynner på skolen, vi får se. Vi har mer enn nok pc-er å ta av, for å si det pent.
Jeg synes det er mye bedre å gi ungen en egen pc som er satt opp av oss voksne, og vi kan uansett sette timer på nettet, så det er ikke noe problem å slå det av.

Vi bruker mye pc, alle tre, og vi voksne vet hva vi driver med. For min del er det viktigste at Knotten lærer seg å bruke pc ordentlig, selv om det enn så lenge begrenser seg selv all den tid han ikke kan lese og skrive.
Knotten bruker pc-en for det meste uten tilsyn, jeg orker ikke å sitte se på at han spiller spill på Lego.com.