Sv: Hvordan er dine frisørvaner?
Jeg finner ut at nå MÅ jeg få klippet meg. Så sjekker jeg frisørens nettside for ledige timer sånn ca når det passer for meg, og bestiller den nærmeste. Jeg ser etter ledig både hos lærlig og frisør (det er to separate valg) men spesifiserer ikke på navn, og tar lærling dersom det er ledig på et tidspunkt som passer meg. De må jo få øve, det er litt rimligere for meg, og siden jeg stort sett bare skal klippe håret, og ikke har noe behov for fast frisør, så fungerer det greit.
Jeg klipper forøvrig ikke håret så ofte. Jeg gjorde det nå forrige uke, og fikk "endelig " gjort det jeg hade tenkt på siden før min mann fridde, klippet håret kortere. Jeg hadde langt hår, med planer om å klippe det ved skuldrene, så fridde han og jeg bestemte meg for å vente til etter bryllupet, for å ha flere muligheter med håret på den store dagen. Men nå har vi snart vært gift i 2,5 år... Helt tilfeldig oppdaget jeg via et gammelt foruminnlegg at gjett hva? Jeg klippet håret ved skuldrene i november i fjor også.... Jeg visste at jeg var hos frisøren sist november, to dager før barnedåpen, men ikke søren om jeg husker at jeg hadde klippet håret ved skuldrene. Vel... forrige uke gjorde jeg det igjen. Bortsett fra at denne lærlingen kanskje trodde jeg var litt mer glad i det lange håret mitt enn jeg egentlig er, så hun lot meg "beholde litt lengde bak", så det er ikke eeeeegentlig så kort som jeg hadde tenkt meg. Kanskje jeg skal vente litt mindre enn et år før jeg gjentar prosessen...