Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 22:50   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje ikke i so many words, men det skinner ganske tydelig igjennom syns jeg, med kommentarer om stillesittende barn, brettspill, trolldeig og what not.

Hallo. Det virker jo også som du i utgangspunktet er ute etter å tillegge meg meninger og argumenter jeg aldri har hatt. Jeg luftet bare en tanke, og det synes jeg kommer godt fram i hovedinnlegget. Dette med passive barn hadde lite med hovedbudskapet å gjøre, det var en kommentar til at diskusjonen gikk i retning av for mye pc-bruk. Trolldeig var å sette ting på spissen. Jeg har ALDRI laget trolldeig med mine barn og kommer heller ikke til å gjøre det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat