Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 23:47   #151
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nåh, er du sikker på at ikke Josefine og Sofus ender i noen ufine scener? Josefine blir spilt uten tilsyn her også ja.

Det kan jo hende det er sånne koder man kan taste inn der også, så Josefine og Sofus ender opp nakne, akkurat som i andre, mer voksne spill!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ut fra hva vi leser i media (og som jeg selv har erfart) er det ikke bare bare å la barna surfe fritt på nettet. Noe de kan gjøre på rommet.

Nei, det var det jeg mente? Jeg skrev det kanskje litt klumsete. Jeg har nemlig ikke skjønt at mannen til Hyacinth egentlig syns det er problematisk at barn og unge sitter mye alene på nett uten at foreldrene har kontroll, ikke det egentlig eierskapet til PCen, hvertfall utifra min definisjon av eierskap.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat