Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-09, 16:56   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem er nisse hos dere?

Har byttet med en nabo flere ganger. Vi har lite kontakt med de ellers, så jeg tror ikke ungene tenker på at det kan være noen derfra. Eldste er overbevist at det er onkel som er nisse, men han har bare vært det 1 gang for mange år siden...
I fjor var det ingen karer hos oss som ville til naboen (), så jeg måtte si til naboen at det ikke ble bytting. Da ringte også bare nissen på og stakk av... Skal spørre de i år likevel, om jeg så må gå selv om være nisse til naboen. (er liksom lettere for karene, som ikke går i kjole/skjørt...). Skal bevise overfor eldste at onkel ikke er nissen, han skal være der når nissen kommer!