Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-09, 19:35   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnehage i romjula?

I barnehagen sine vedtekter, står det at vi skal holde barna hjemme i romjulen og påskeuka, såfremt det er mulig. Dette for at de ansatte skal få avspasert, avviklet ferie osv. (Privat barnehage)

Så jeg satte egentlig opp mine, i tilfelle det ble jobbing på meg, men så fort jeg fikk bekreftet at det ikke ble jobb i romjulen, meldte jeg de av igjen. Da skulle egentlig den minste vært alene fra sin avdeling, og to fra hver av de andre avdelingene, tilsammen 5 barn, av 54. Nå blir mine to borte, da blir de tre barn og to voksne.

De har altså ikke tilbud til de som har fri i jula, men det hadde vært greit med litt lek med andre barn et par timer midt på dagen.