Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 00:01   #54
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

.... Men jeg fant nettopp Nestlé på TINE sine sider også ja... så skal man være konsekvent så.....

Diplom-Is AS er et heleid datterselskap av TINE BA, og er markedsleder på iskremmarkedet i Norge med en markedsandel på drøye 50 prosent. Vi produserer og markedsfører iskrem og frosne desserter under varemerkene Diplom-Is, Mövenpick, Mars Ice Creams og Nestlé.

Selv om Diplom-Is produserer noen av Nestlé-isene på lisens, betyr ikke det at alle Diplom-Isprodukter ER Nestlé. Og dermed er ikke Tine det heller.

For min egen del går jeg ikke helt "Scandic" når det gjelder disse tingene, jeg unngår først og fremst de produktene det faktisk står Nestlé på. Også de åpenbare da, som Nescafé etc. Og det viktigste er såklart NAN.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat