Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-09, 08:14   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har SE Aino?

Jeg har hatt Aino i noen uker nå og er veldig fornøyd. Jeg vurderte Satio en stund og, men jeg liker at Aino ikke er helt touch. Jeg liker ikke å være avhengig av å begge hendene for å skrive en mldn feks. Broren min har Satio og er fornøyd med den. Men som kjæresten hans sier, hun får ikke så lange smser lenger. For han gidder ikke å skrive de med touchen. Ellers er vel telefonene ganske like. Satio har litt bedre kamera, men om det er 12 eller 8 pixler tror jeg ikke har så mye å si. Jeg synes i allefall at kamera er veldig bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat