Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-07, 23:24   #53
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng»

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Man blit hissig/sint/støtt av å bli kalt en "hønemor".
Jeg syntes heller ikke at det var morsomt, ei heller støtende.

Jeg har ikke sett at noen ble støtt av å bli kalt hønemor? Men en del blir irritert over at reklamen fremstiller det som om det bare er mødrene som bryr seg om tilbudet til barna (mens det bare er fedrene som bryr seg om Internettilgang, noe som både kan sees som om de er mer selvopptatte og at de er mer teknisk interesserte). Det skjønner jeg godt; det er en veldig antikvert tankegang, og den var ikke en gang humoristisk/selvironisk presentert.